Kurumsal Bilgisayar Bakım Anlaşması Ankara

20 Ağu

By: srcbil

Notebook Servisi

Comments: Yorum yapılmamış

Kurumsal Bilgisayar Bakım Anlaşması;Firmalar için; bilgi iletişim sistemleri ve altyapılarının taşıdığı önem gittikçe artmaktadır. bilgisayar sistemlerinden veya alt yapıdan kaynaklanan en ufak bir sorun hem personelin vakit kaybına, hem ticari zararlara sebebiyet vermektedir. Durum böyle olunca, sistemin düzgün çalışması, bilgilerin yedeklenmesi, oluşan sorunların en kısa sürede giderilmesi için, sürekli bir destek gerekmektedir. kurumsal bakım anlaşması sayesinde bilgisayarınızı servise götürmeden hem zamandan, hem maliyetten tasarruf edebilirsiniz. yerinde teknik servis imkanı sayesinde iş yükünden de kurtulmuş olursunuz. Ankara Teknik Servis olarak, yıllık bilgisayar bakım anlaşması ve kurumsal teknik servis konusunda hizmet vermekteyiz. Kurumsal bakım anlaşmalarında fiyatlandırma bilgisayar sayısına, Network sayınıza ve yapısına, bilgisayarların markasına ( apple vs ), printer sayısına, göre farklılık göstermektedir.

Anlaşmalı servis, destek ve danışmanlık hizmetlerinin kalıplaşmış isimiyle bilgisayar bakım anlaşmasının muhtevası konusunda bilgi verirken kapsam ve ayrıntılarına inmiş, hangi müesseseye nasıl yararlar sağlayacağı ile alakalı bilgileri de şu yazımızda belirtmiştik. Şimdi de fiyatlandırma ile alakalı temel bilgileri aktaralım. Bir bakım anlaşması için fiyatlandırmayı belirleyen bir çok faktör olmakla birlikte maddeler halinde özetleyecek olursak; Bilgisayar bakım anlaşması ücretlerini belirleyen temel unsurlar;

1- Müşterinin hizmet merkezine olan uzaklığı veya bulunduğu bölgede benzer yapıda müşteri portföyü

2- Destek olunacak bilgi işlem havuzunun büyüklüğü, donanımsal çeşitliliği

3- Donanım ürünlerin vaziyeti, yaşı vb.

4- Firmanın bilgi işleme ve teknolojiye olan vizyoner bakış açısı

5- Kullanıcı yeterlilikleri

6- Yeni teknoloji adaptasyonları ile alakalı genel kanı ve vizyon

7- Teknik alt yapı

8- Kullanılan ticari otomasyon, ERP, MRP, CRM gibi yapılar alakalı talepler

9- İstenilen desteğin türü ( yerinde, uzaktan, telefonla vb.)

10- Ön görülen, tasarlanan periyodik destek ve danışmanlık hizmetlerinin yoğunluğu

Yukarıda özet olarak vermeye çalıştığımız kriterlerin tümünü bir telefon müzakeresinde yahut kısa bir yüz yüze müzakerede kestirebilmek çok olası olmadığı için bu noktada fiyatsız bulgu hizmetimiz devreye girmektedir. Müşteri adayımız ile ayrıntılı bir çözümleme hazırlanmakta, hazırlanan rapor neticesinde bir ücret önerisi oluşturulmaktadır. Akabinde önerinin kabulü halinde ayrıntılı bir donanımsal ve yazılımsal stok çıkarılmakta bu envantere güvenerek kontrat imzasıyla beraber anlaşmalı servis hizmetleri başka bir deyişle bilgisayar bakım anlaşması hizmeti resmen başlamış olmaktadır.